Reklamacije i povrat robe
Povrat i zamjena robe
Razumijemo da ponekad proizvod jednostavno ne odgovara. Zato smo za vas pripremili jednostavne i praktične mogućnosti za povrat ili zamjenu robe. Odaberite način koji vam najviše odgovara:
1. Slanje putem dostavljača (na vaš trošak)
Robu sigurno zapakirajte, priložite ispunjeni reklamacijsku obrazac i pošaljite je na našu adresu putem dostavljača po vašem izboru.
Adresa za povrat:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID 92257058 - WARAGOD
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
Upozorenje: Paket mora biti poslan bez pouzeća i dostavljen izravno na našu adresu.
2. Povrat putem Packeta – Reklamacijski asistent (besplatno)
U svakoj narudžbi pronaći ćete priloženu povratnu naljepnicu Packeta. Robu sigurno zapakirajte, priložite reklamacijski obrazac, zalijepite naljepnicu i odnesite paket na bilo koje mjesto za preuzimanje Packeta.
Nemate naljepnicu?
Nema problema – dovoljno je osoblju reći naš e-shop ID: 91139934. Oni će vam ispisati naljepnicu i pobrinuti se za slanje
Ako imate bilo kakva pitanja, slobodno nas kontaktirajte – tu smo za vas i rado ćemo pomoći.
🛠️ Reklamacijski pravilnik
1. Pravo kupca na reklamaciju neispravne robe
Ako se na kupljenoj robi pojavi greška, kupac ima pravo reklamirati robu. Reklamaciju je moguće podnijeti osobno ili poštom. Voditelj trgovine ili ovlašteni djelatnik dužan je odlučiti o reklamaciji odmah, a u složenijim slučajevima u roku od 3 radna dana. U ovaj rok se ne računa vrijeme potrebno za stručno ispitivanje greške.
Adresa za dostavu reklamirane robe:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID 92257058 - WARAGOD
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
Rok za rješavanje reklamacije je najviše 30 kalendarskih dana. Kupac nema pravo reklamirati nedostatke na koje je bila odobrena popust i o kojima je bio obaviješten.
2. Odgovornost prodavatelja
Prodavatelj odgovara da roba ima traženu kvalitetu, količinu i težinu, da je bez nedostataka i u skladu s tehničkim normama. Odgovara za nedostatke postojeće pri preuzimanju i za nedostatke nastale tijekom jamstvenog roka. Kod rabljene robe ne odgovara za nedostatke uzrokovane uobičajenim trošenjem ili nepravilnim korištenjem.
3. Mjesto podnošenja reklamacije
Kupac podnosi reklamaciju u trgovini gdje je roba kupljena ili, kod kupnje putem interneta, u sjedištu tvrtke:
Adresa za slanje paketa:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID 92257058 - WARAGOD
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
Kupac je dužan dokazati kupnju računom ili jamstvenim listom. Ako je trgovina privremeno zatvorena, reklamacija se može podnijeti u zamjenskoj trgovini navedenoj na obavijesti.
4. Jamstveni rok
Jamstveni rok je 24 mjeseca od dana preuzimanja robe. U slučaju duljeg roka kupac dobiva jamstveni list s uvjetima. Kod zamjene robe ili dijela počinje teći novi jamstveni rok od preuzimanja.
5. Otkazivanje narudžbe
Narudžbu je moguće otkazati samo prije njezinog evidentiranja ili slanja. Nakon pakiranja ili slanja narudžba se ne može otkazati i kupac je dužan preuzeti je.
6. Otklonjivi nedostaci
Kao otklonjivi nedostaci smatraju se nedostaci čije otklanjanje ne utječe na izgled, funkciju ni kvalitetu robe. Kupac može zahtijevati:
- besplatno, pravilno i pravovremeno otklanjanje nedostatka,
- zamjenu neispravnog dijela ili komponente,
- zamjenu robe (ako još nije korištena).
7. Neotklonjivi nedostaci
Kod neotklonjivih nedostataka, koji onemogućuju korištenje robe, kupac ima pravo na zamjenu robe ili povrat uplaćenog iznosa (odustajanje od ugovora).
8. Rješavanje reklamacije odobravanjem popusta
U slučaju neotklonjivih nedostataka, koji ne sprječavaju korištenje robe, reklamacija se može riješiti odobrenjem popusta. Njegova visina određuje se prema opsegu nedostatka.
9. Neopravdan izlazak na reklamaciju
Kod neopravdane reklamacije na adresi kupca prodavatelj ima pravo tražiti nadoknadu troškova izlaska. Također ima pravo:
- ne vratiti novac,
- ne izvršiti zamjenu robe.
10. Odustajanje od ugovora i zamjena robe
Kupac može odustati od ugovora (vratiti robu) unutar 14 dana od dostave robe. Zamjena robe moguća je unutar 30 dana.
Kod zamjene je potrebno odabrati robu iste ili veće vrijednosti. Razlika u cijeni naplaćuje se pouzećem.
💬 Trebate savjet za reklamaciju?
Kontaktirajte naš tim – rado ćemo vam pomoći.